Tysons 1 år, shopping och varpa på stranden :)


 
Idag är Tyson 1 år, lille kissen :) Vi hade köpt dyr jävla fisk till han som vi gav dem båda i morse. Och va gör katten?? Jo han börjar leka med fisken och kastar den högt i luften och blir helt nuts!! :p bah slänger med huvudet och tror han är värsta tigern typ, haha så söt, men inte fan åt han fisken nej!! Rocky däremot satt och vräkte i sej och gav tyson skumma blickar som typ ( Va fan göru med fisken!?).

Gick i väg och köpte klänningen jag la undan i lördags också. Åh va ja tycker om den <3 Den satt som en smäck helt enkelt ;)

Senare åkte Johny och jag ner till nordestrand och spelade varpa med nå gummi varpar han vann på jobbet typ :P Men de va skoj, fastän ja söög :P
Sen gick vi ut på bryggan, jäklar vilka vågor de var, hahha johny ställde sej längt ut och blev helt dyngsur ;p

                        
(

Kommentarer
Postat av: Johan

Fortsätt du med ditt spelande av varpa så ska jag försöka att KASTA varpa istället...;-) //johan

2009-06-15 @ 22:15:11
Postat av: Jannicke

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vilken snygg klänning. VILL HAAA

2009-06-15 @ 22:32:28
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha host KASTA varpa menar jag sååklart ;p Joo jag älskar den ^^

2009-06-16 @ 22:36:39
Postat av: Anonym

den va jättefin klänningen! :D så söt du är min vän <3

2009-06-17 @ 21:15:23
Postat av: mamsen

klänningen var jättefin,kan jag låna????? :)

och snälla du använd stor bokstav till Hanna snälla...........puss&kram /M

2009-06-18 @ 17:17:27
Postat av: Sandra

Absolutly Mammi! Glad att du gillade den ^^

Haha "Ja mamma".. ska bättra mej med H:na ;) Pusssar*

2009-06-18 @ 21:56:20
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0