Stora bekymmer.

Sitter och snyftar, eftersom min ekonomi inte är riktigt så bra som jag hade velat att den vart.

Och FAN!? Varför ska jag ha synfel för? Så jäkla orättvist ibland. Okej jag behöver inte ha linser. Men jag är inte bekväm i glasögon, vissa må passa i dom, men jag ser ut som en gammaldax skolfröken =(
Och, VIPS! så försvann 800 spänn till linser i 3 månader.. fan tre månader.. de e inte länge!

Dom 800 hade jag istället kunnat köpt dessa vackra saker för:

Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM Finella SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Jag kan verkligen inte bestämma mej, dom är båda underbara på olika sätt.
Fan antingen får jag nalla från sparkontot eller så får jag stunta i de båda.. *gråter i stillhet*

(Eller råna någon bank..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0