Städ, disk och skräp till förbannelse!

Fi fan sen vi kom hem från Kreta har vi vart nå så OTROLIGT lata. Vi har bara suttit och tittat på hur vårt BERG av sopor och damm har hopats sej till en jättelik soparmé.
Men idag tog vi upp striden.. och VANN!!

Eller som andra skulle uttrycka det: Vi städade.
Och jävlar va vi städade. Jag kan bara inte förstå vart allt skit kommer ifrån!? (Slänger en arg blick mot kattarna).. Man har ju sina aningar...

Va på studentmiddag igår vid Filip. va riktigt trevligt och kul, den släkten är så härlig, och god mat gör den! Mums!
Fille hängde med hem sen efteråt, så tänkte vi gå ut. Men vart sjutton va allt folk?! Både Gute och Hamnplan gapade toma. Vi satte oss på Surface där Filips kompisar var, Johny och jag gick rätt snabbt hem igen. Lyckad utekväll. Efter ett tag så ringde fille och och undrade om soffan var ledig. Så vi fick en nattgäst.

Jag vet inte vad som har hänt med alla kort, men någon har lekt bort min USB kabel till digitalkameran... (Har ju mina aningar där också).. Men de ska bättras.

De va då ett jäkla gnäll på den där sorken, fasen här har man städat hela dagen, och så ÄNTLIGEN är man klar och vill sitta ner en stund.. då ska de handlas MAT! Tror Johny boy är något till rastlös. Får nog gå och underhålla han.

                        
                                (Nystädat! *Tindrar med ögonen*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0