Min älskade, mitt allt <3

 
             

Min fina underbara pojke.
Du får mej att le när jag är sur och skratta när jag gråter. Om allt är skit så gör du allt bra. Du finns alltid där och du lyssnar och förstår. Du ger så mycket, och ser alltid på mej hur jag mår. Ingen kan trösta mej lika bra som du, och ingen kan förstå mej som du gör. Jag mår inte så bra med någon som jag gör med dej. Jag är så rädd att förlora dej, för du är som ingen annan, du är bättre än den bästa ,och så fantastiskt underbar som du är kan ingen annan va. Du gör livet så lätt att leva.

...och jag, jag är flickan som kommer göra ALLT för att göra dej lycklig <3


Kommentarer
Postat av: mamsen

gud vad ni är gulliga,och du skriver så fint,håll fast. puss och kram mamsen

2009-06-21 @ 17:01:20
Postat av: Sniff

Älskling min, finns ingen underbarare än du :) kommer alltid finnas där när du behöver mig, o även om du inte gör de ;)

Puss puss snuff

2009-06-22 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0