Mikaela


Min ÄLSKADE ÄLSKADE vän.
Satan va jag saknar dej!!! fan vet inte hur sjutton ja ska göra för att få träffa dej. Du är så jävla underbart speciell för mej ska du veta. De finns fan ingen som du, ingen lika söt, glad och fantastisk.
Snälla jag ber dej KOM HEM. De känns så tomt utan dej, vill bara träffa dej NU.

Vill sitta och se Sunes sommar, en söndag med gamla sega ostkrokar i varsin ända av lottas gröna soffan med varsin filt.
Vill ligga och prata en hel natt med dej om allt och ingeting.
Vill tokgarva tillsammans med dej.
Vill sitta och dricka något starkt insmugglat på en hamplans toalett tillsammans med dej.
Vill dansa mina ben lama med dej.

Jag vill bara ha dej här igen...



                                 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

NAAAWWW gumman va jag saknar dej! :( kan inte beskriva hur mkt jag tycker om dej o hur mkt du betyder för mej. Jag saknar den tiden me dej, me festerna prat stunderna, allt! vilka minnen vi har tillsammans...jag saknar dej så otoligt mkt min fina vän. <3

2009-06-12 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0