Midsommar!



                          


Glad midsommar på er allihop! Nu ska jag kasta mej in i duchen efter en riktigt brak frukost! (Klev upp vid 9 och stekte prinskorv och köttbullar och kokte potatis, så satte vi oss i trädgården och åt i morgon solen! ) MUMS!

Sen bär det ut till Åminne!


Härlig midsommar va det, (förutom vissa missöden) men de gick bra tillslut :)  Juss min älskade tack för att du finns!
Haha johan å jannice, FÖRLÅT för mitt icke nycktra jag! Älskling, du får inte vandra själv i skogar om nätterna påverkad. Stackars patrik får ackta sej för moppepojkar i fortsättningen.  Jo de blev en händelserik kväll. Men de va ändå en lyckad midsommar. 

         
                                                 Jannicke och Johan

          
                                     Johny, Linn, Johan, Patrik och Jonas 

           
                                                  Jag och söta jannicke <3
            
                                                         .....Igen :) 

          
                                                 Älskling vid tältet :)

         
                                     Haha smaska jordgubbar i tältet <3

         
                         Jag i skuffen på Johnys bil... vet inte varför... :p

            
                       Haha dagen efter var KÄMPIG :p  Linn, Johan och Jonas

                        
                                                   Vi var lagom döda hela dagen.. :)

Kommentarer
Postat av: H.

Wtf did you do in the back of your car? GOD DAMN WOMAN CALM DOWN!:D:D Klockren sandra klockren!

2009-06-21 @ 23:00:33
URL: http://hannaslife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha you are sick woman, sick! ;)

2009-06-23 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0