Jordgubbar och borttappade nycklar.

Älsklingen kom hem med ett stort spann fullt med jordgubbar idag efter jobbet. Hans mormor och morfar hade vart istan och lämnat till hans mamma och pappa. Dom hade tydligen fått så otroligt mycket jordgubbar i sitt jordgubbsland så dom visste inte va dom skulle göra med alla. Så vi fick en massa <3

Inget speciellt har hänt idag. Har råkat fifflat bort en av mina städ nycklar (INTE BRA!!) men jag misstänker vart den kan vara, jag och johny tog en tur för att spana efter den, men hitta den inte. Tror någon dock hittat och tagit in den... (Hoppas, hoppas, hoppas!! ) För jag kan inte tappat den på något annat ställe.. eller? HU blir så nervös med sånt där, håll tummarna att jag hittar den imorgon!

Vi satte oss och grillade korv med bröd i trädgården, så varmt man har inte lust att äta nått stärre riktigt =/ ( Eller laga något för den delen).. Jensa kom över så vi bjöd på lite glass med jordgubbar :) Gott gott!!

              
                  (Vår otroligt söta lilla grill vi inköpte på obs för 200:-)

             
                       (En nyklippt Älskling och en trött Jensa)

              
                         ( Jordgubbar och Sofies mode :) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0