Jag vill ha, jag vill ha, jag vill också ha!


Ååååååååh sitter och sucktar efter en ny mobil.
Min är trasig på alla möjliga sett.


*Den stänger av sej litte då och då när den känner för det och mobilens lilla lampa börjar lysa rött.
*Allt ljud har försvunnit, ENDAST om man går in i musikspelaren så är det ljud till låtarna. Annars vibrerar den bara. Ingen ringsignal. Ingen alarmsignal. Ingen meddelande signal. Sjukt irriterande.
*Här näst spillde en viss liten katt ut en vattenkanna på min mobil, så nu funkar knappt 1:a knappen.

AAArggghhh....med andra ord är i behov av mobil.

Nu är de ju dock så att jag vill ha en speciell mobil, vilken så klart kostar lite extra. Och jag orkar inte delbetala nått på 2 år. Hinner ju byta mobil 5 gånger innan dess.
Vill ha Sony Ericssons C905, vilken kostar 4800 ungefär.

Men fasen sen har jag suttit lite och kollat på systemkameror.( Inte för de är nå fel på den jag har!) Men alltid kul med lite nytt. Åh då har jag hittat en NIKON D60. Och den kostar 4400 på elgiganten.

Åh då blir man lite.. Hm.. Köpa en mobil, när jag kan få en systemkamara för 400 billigare?

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0