Invigning på Gute.


Igår efter jobbet kastade jag mej framför solen och stekte lite, tar mej en dusch och fixar i ordning. Sen kommen en SEN jusse. så drar vi på donken, Lilian kommer sen i samma veva och efter ett tag dyker Ellen upp.
Vi skulle på invigningen av Gute. De va "mingel med lite dricka och tilltugg" stod de, så va sjutton kan va kul? så vi gick dit.
Stackars jag skulle ju upp och jobba vid 6 imorse, så jag skippade klackar och själv Gute. Men de va kul endå!
Mycket foilk var det och va fina alla va då.. haha där kom jag med mina skitiga tygskor :p MEN SKÖNA VA DOM! ;)
De första man fick var en pappersrämsa. De va 2 drink biljetter på wisby strand och en på Gute. Då fick man välja mellan en öl, eller ett glas rosé. De fick bli två glas rosé..gott va de med! ^^
Sen fick man lite plock mat som liknade tacos. De va någon slags majs röra, nachochips, rebenspjäll, Melonsallad, salsa sås och någon slags koskos liknande grej. De va rätt gott faktiskt. Haha jusse och lilian som "inte alls" va hungriga, tog värsta bergen med mat :p sötnosar....upprepar: vi va på donken innan ;)

Rätt mycke folk man kände så de va kul! Sen efter ett tag kom Veronica Maggio upp på sen och började sjunga några av sina låtar. kan inte låta bli att tycka att de e facinerande att se kändisar stå framfören ;p Vi stod värsta nära, och jag kunde ju inte låta bli att ta kort, hon tittade lite små nervöst på mej då och då.

Sen vid kvart i 10 tänkte alla gå över till Gute för att börja festandet. Kände att de va dax att gå hem om jag skulle orka upp dagen efter. Så ja kramade om flickorna och begav mej hem igenom innerstaden.

Riktigt trevlig kväll ´:)

                   
                                          Färdig fixad inför kvällen:)

     
                                               Gott med mat? ;)

      
                                    Hittade söta Emelie där också :)

      
                                               Klackar till förbannelse...
 
      
                                                          Maggan.. :)

      
                 och såklart Ellen! (som dock ser lite sur ut, pga solen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0