Helt slut!

HU vilken seg dag!
Vaknade vid 4 och va så glad av att de va en timma kvar tills ja skulle upp.
Vaknade vid 5, ilsken som ett bi att alarm klockan på mobilen ringde. Blundade.
Vaknade vid kvart över 5, vände mej och kramade om Johny lite.. tänkte gå upp snaart..
Vaknade vid halv 6, JÄKLAR OCKSÅ. På med kläder och ur sängen.

Min tanto, kommenterade att jag hade satt upp håret (vilket är högst ovanligt)
Hon:"Nämen, Va fin du är i håret idag!"
Jag: "Va? Nej, de va precis de jag inte var, därför fick jag sätta upp det"
Hon: *Skratt* "Kom nu Stina så tar vi kaffe!"

Jag satt och nickade ett antal gånger på matrasten. Hörde en röst lite längre bort i rummet:
"Sandra nu somnar du ju nästan, IGEN!"


Fan skulle ju till gymmet idag, men de blir de INTE av! Min kropp är sladdrig som överkokt sparris.


Sitter och kollar lite utbildningar.
Har kommit fram till att jag antagligen vill bli:
* Förskolelärare ( Dagis fröken)
*Fritidspedagog
*Lågstatielärare

Alla 3 yrkesutbildningarna ligger på 3,5 år.. SNARK...



Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul o läsa din blogg. :) Vart jobbar du nu? Kram

2009-06-06 @ 15:36:42
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0