En efter middag med Ellen.

Fiii faaan vilken seg jobb dag! HU.. detta är inte pga av Gute grejen. Utan 03:30 mer eller mindre exakt i nättras, vaknar vi av ett DÅN. Vi sätter oss båda rakt upp i sängen med samma "Vafan??- blick."
JO då har våra kära sommargrannar kommit på festhumör och dratt upp sterion till max med dunkande partymusik.
GAH!! va arg ja var! Men rädd för att inte kunna somna om så kastar jag täcket över huvudet. Men nog fan hann man vakna till. Ja tror jag somnade efter ett tag ändå, för jag kan inte minnas nå mer.
Och vad trött ja var sen när jag skulle upp vid 05:15.. fyyy faaan säger ja bara!

De va en seg jobb dag med sen så kom Ellen till stan, så vi tog oss ner till glassbaren och åt lite glass.. Mmm... Salt lakrits, rocky road och Daim glass bidde de, (i en bägare, jag har gett upp allt hopp om strut...)

Vi satt och snackade ett tag sen gick vi hemförbi mitt, johny hade precis kommit hem så vi snackade lite snabbt med han och pinkade. Sen gick vi till ringduvan och tog varsin varm macka. Gott :)

Så dagen slöt bra, alltid lika kul att träffa Ellen, hon e ju alltid så glad så man kan inte låta bli att ryckas med :)

 
          
                                         Söta Ellen på ringduvan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0