Detta gjorde min dag!

                     

Ibland tycker jag riktigt mycket om mitt jobb! :)
Imorse när jag höll på att städa inne i mitt hus (Lekis till 3:an), så kom några av fröknarna och "Hej! De här är till dej! Vi har tyckt de vart så kul att haft dej här och vi har trivits så bra med dej allihop! Så vi vill ge dej de här." Gud så glad jag blev!! Lite sorgset att man lämnar stället nästa fredag bara :(

Där ser ni att städa är inte så pjåkigt! ;) Ibland får man bullar och kakor när dom bakar och ofta kommer barnen och pratar med en,( vilket jag älskar) och ofta får man bra kontakt med flera personer på ett ställe, så de är alltid kul att stanna upp och prata en stund :)

Min dag började med att jag försov mej och krossade ett glas. Men sen fick ja detta och de gjorde min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0