Pizza och bio

                 

Va på stan en snabbis idag, Johny har beställt ett par spel som han hämtade ut. Så handlade vi lite. Sen drog vi iväg och käpte pizza ^^

och Shit va mätt man blev!! Juss och Ponte åt en kebab special pizza igår å den såg SÅ jävla god ut. Haha gud jag och hanna bah satt brevid och dregla typ :p
Så idag beställde jag och älskling pizza.. gissa va jag tog? haha och min GUD så mätt ja blev. Orkade ju inte äta nånting typ. Lite mycket kött asså.. Men MMMMM såå god! Gråbo kvartetskorg.. Stans bästa pizzeria TRO mej! :)

Åhh vi ska på bio snart älskar bio :D Haha de blev Ice age3 ska bli skit kul, de är humor mina vänner!! 

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0