Haha asså..?

De känns verkligen som vissa saker bara inträffar mej. Så här har min morgon vart: vid halv 3, om inte tidigare så vaknar vi båda av att katterna renoverar i tv kartongen (som någon inte burit upp på vinden, utan ställt i vår sovrum) i denna jätte kartong ligger de fullt med frigolit som dom spärrar runt på, gnagar och gud vet vad! Men de bara dånar ifrån kartongen. VI lägger massa kläder på så dom inte ska komma ner. DOM klöser sönder kartongen, och pressar sej ner! Ingen sömn sen halv 3 asså. Upp vid 5. Yey! Sen när jag ska till jobbet så märker jag att bakdäcket på cykeln knappt har nå luft. Så ja drar införbi OKQ8. Pumpar däcken lite snabbt. Tänker "de här gick ju smidigt". Då smäller däck satan. Får ställa cykel och gå. Välkommen tillbaka från semestern tänker jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0