Grillmys hos Jensa!

Tisdag:

Älsklingen har ju fått semester nu, däremot inte jag, fast jag slutar dock rätt tidigt så de e rätt skönt ändå. Men morgonen! HUU.. Inte kul att kliva upp 20 över 5 och se älskling ligga kvar i sängen och gotta sej. Nästan så man får lite lust att kassta lite vatten över han så han också vaknar till lite.. heehee...

Vi gjorde inte så mycket när ja kom hem, Johny va med johan lite. Vi satt och solade en stund i trädgårn tills Juss kom in störtnde vild i blicken. Lilla Kerstin (katten) har försvunnit. Och hon va helt ifrån sej, Hu de förstår ja verkligen! Förstår bara inte HUR katten lyckades komma ut.
Senare drog älskling och jag iväg till Jensa för lite grillmys med johnys gäng.. Så vi samlades där allihop och grillade och drack lite och blev kvar till halv 12. VIssa drog ner på stan och vissa hem. Vi drog hem, ja började ju 6 dan efter så kände att de va lika bra. Men de va en kul jätte mysig kväll :)

                     
(Johnys svarta skjorta med mitt skärp från stockholm och vita gina tricot shorts (syns dock inte).

                 
                           Grillmästarna Jensa, Johny och Jonas

               
                                     Robin, Patrik, Johan och Linn

                
                                                     Foooooooood..!

                
                                                    Vattenpipa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0