GRATTIS JUSS!!

Hann inte blogga igår. Så de blir en dag försent men:

GRATTIS min älskade Juss på 20-års dagen!!

Var och åt födelsedagsmiddag på Hamnplan 5. Närvarande var: Juss själv, Hanna, Lilian, Josefin, Ponte, Munken och Millén och JAG :) Sen åkte vi hem till Jussedär de bjöds på massa snask och dricka :) Nice nice!!
Va en riktigt trevlig kväll :) Kunde tyvärr inte gå ut eftersom jag börjar så tidigt och vill verkligen inte va bakis på jobbet. Vissa fixar de, men INTE jag.

Jag och Hanna hade köpt 3 macaror och rullat in dom i tidningspapper sedan hade vi stoppat ner dom i en fin kartongpåse där vi hade knycklat ner massa tidningpapper. Jag hade själv knåpat ihop något till henne också :)

               
                                      


Kommentarer
Postat av: ella

haha gud vilken härlig present ^^

jag vill väldigt gärna ha en resention om "boll-mascaran" finen ;)

2009-07-11 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0