Frustration

Okej detta är kanske inte ett världsproblem precis. Men designen på blogg.se var modern på 90 talet. Varför kan dom inte fixa något bättre, lättare?? så man slipper lägga ner så mycket tid med att bara lägga upp en bild som header. Irriterande! Aja. Idag har ja hjälp juss leta present till sin ponte. Gick väldigt bra faktiskt. Förutom att hon glömde kontokortet hemma :p så någon fick lägga ut så länge. Denna någon va jag :p haha gör så klart ingenting. Men de e så typiskt juss :p jag och älskling bakade egen pizza ikväll. Och FAN så gott de var!! Mums! Johny kom hem förut och bah: jag har köpt en tv!.. Haha någon hade fått lön idag... En 42 tum plasma blev de. Nice säger jag bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0