Fest + dricka = Bakis

Huuuuu va bakis man kan va. Har suttit med älsklingen och glott på MTV "made" hela dagen. Tinade upp lite ned frust mat och såg mer tv. Gick in och la mej på sängen vid 4.. älsklingen kom en stund efter och la sej brevid.. sov till 6. åkte och handlade lite snabbt. Mat vid 8 bestående av: varma mackor.
Vi hyrde film på hemma kväll.. Älskling har ju köpt tv så vi tänkte hyra nå lite kul. De blev "resan till jordens medelpunkt"

"-Vill ni ha 3D glasögon med filmen?"  Killen i kassan.
"-Ja självklart, kan man få de!?" Jag överlycklig

Haha sheeet vilka nördar vi såg ut, satt och as garva åt varann, men de va faktiskt rätt häftigt med 3D glasögonen. Ibörjan sträckte nått kryp ut tentaklerna mot tvrutan, och vi började skrika och kasstade oss ifrån tv hahaha.

              



Jo de va lite fetsande igår efter mycket OM och MEN...Jag hängde i alla fall på Mikaela och Johanna och deras ex-killars kompis Marcus till Emelie som hade förfest hemma hos sej. Va riktigt trevligt och kul där, sen gick vi ner till krogen. Jag och mikaela kilade införbi mitt och johnys, där johny va med sina kompisar. Vi körde shot race. På med klackarna och så drog vi till gute. Johny och hans gäng gick til hamnplan. De va MYCKE folk på Gute, trångt som fan.. och 200 i inträde...Men de va ändå skoj :) Mikaela och johanna försvann i vimlet, men hade som tur Emelie. Mitt i allt kommer John Norrby med sin kamera och skulle ta kort på någon kille som tog tag i Emelie och bah du ska va med på kort. Ja tänkte inte så mycket eftersom man va lite dragen och Emelie hojtade att ja skulle va med. Tänkte inte mer på de förens idag när Emelie.. "-har du sett bilden på stureplan.se? ". hahaha ÅNEJ!! Nog fanns kortet där.. haha huu.

        
                                          What's up with "hålla fingret" Emelie? ;)

Vid 1 fick jag nog av allt folk, och gav mej på egenhand vidare till Hamnplan. Hittade en stockholmare som jag slog följe med en bit. I de tillstånd ja var i igår kom ja inte ... heeelt ihåg vägen själv :p Han stannade vis Bur och jag tackade för sällskap och gick vidare. Nere på Hamnplan kom jag in utan att betala.. och där hittade jag Johny and "the gang". Vi gick sedan upp till Donken. Kom väl isäng runt 3, Johny och Johan satt uppe och snackade till 4. 

Kvällens klädval:

   

Kommentarer
Postat av: mamsen



Jaha du, så skorna kom på iallafall SNYGGT......

puss&kram mamsen

2009-07-27 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0