Pajett så hett.

Var på stan och tittade på lite juleklapar och köpte någon. Vi hann väl inte med så mycket, men vi har gått och "utsett" alla julklappar som vi ska köpa. Så nu har vi de rätt så klart i alla fall. Sen måse jag köpa mina egna klappar också. ÅÅh älskar att köpa julklappar och att slå in, ta mej fan nästan de bästa jag vet. Samma med presenter. ÄLSKAR att köpa presenter. ^^

Men sen kunde jag inte låta bli att kika lite till mej också ;p Och hittade en så jäkla snygg paljett väst. Åhh men jag har redan slöst massa pengar på kläder så jag måste fokusera på julklappar. Men de gör ju inte att man inte kan önska sej i julklapp i stället! ;)

                 
                                    Haha bara jag som tycker larmknapparna är EXTREMT stora? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0