Nybliven 18 åring

                      

Grattis i efterskott skitunge! Har inte hunnit helt att gratta dej i bloggen än.
Nu är det så att min lillebror fyllde 18 nu den 15 december :) Så imorgon ska jag visa han runt krogen!
Han ska få ta hit sina kompisar och förfesta här, sen blir det nog bartömmning på Olearys och sen ska jag visa han hamnplan5 :) Tror de kommer bli en kul kväll!


Men jag fattar inte hur sjutton han blev 18? ja menar när FAN blev han så stor? Thim är ännu den där lilla killen en tvärhand hög, med tjockt blond hår som lockar i nacken, gnagandes på en napp som alltid befann sig i munnen på han, och dom där jätte bruna små oskyldiga ögonen som bara log hela tiden. Han som de var mitt jobb att skydda. Ända sedan Thim föddes har jag alltid försökt se efter han på ett eller annat sätt. Men sen va sjutton hände!? Nu är han en öldrickande slyngel med finnar och skäggstubb, och jämnfört med han är de jag som är en tvärhand hög..? haha :P

Men va jag älskar min lille bror, för hur gammal och skäggig (?) han än kommer bli, kommer han alltid vara min lillebror och min uppgift kommer alltid va att skydda han på alla sätt jag kan.


Kommentarer
Postat av: H.

AJ ja dör. Jag skulle ha varit hemma då jäklar skulle vi ha visat små grabbarna hur en utekväll ska se ut! Jag saknar dej kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!PUSSSSSS

2009-12-19 @ 18:22:09
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0