Nu va de ett tag sen!

Hallå bloggen lilla, förlåt att jag övergiver dej lite då och då. Har bara inte haft tid och lust. Men de har ju vart jul! ;)


Åh vilken underbar jul jag haft, med min underbara familj, pojkvän, och svärfamiljen. De kan bara inte bli bättre. De har vart mysfaktor 100. Men också massa stress och farande och flängande. Men de gör inget. De är nästan bara roligt :) Fick otroligt många fina julklappar också. Så dom vill jag tacka så hemskt mycket för!!

Haha och mitt försökt till att ha en julgran ska vi inte tala om. Va runt och leta men fick ta vår hemska plastgran från förra året. Dock hade våra små söta odjur total förstört den nedre delen av granen så den gick inte och ha. Så då försöker jag ta toppen på granen och binda fast den i en djup blomkruka med present snöre. Haha nej hu va jag höll på, men till slut!! Skamm den som ger sej! ;D

De har vart fest också. Och massa snaps haha :D Nyss var vi ute på warvsholm i klinte och skrålade till pappa min som rockade på scenen. Träffade en liten del av släkten. Kusiner med familj och vänner. Har ju så otroligt härlig släkt! Gud så goa dom är. Och otroligt söta kusinbarn! :)



Och bloggen vet du va..?? ;)


De verkar som vi fått en lägenhet i Malmö! Nu fattas de bara att Johny får jobb, sen drar vi i sommar! Weeeeeiii!! :D
Vi var och pratade med "framtida hyresvärdarna" idag, och de va ett jätte gulligt skånskt par på 55-60. Hur mysiga som helst! Dom bjöd på skånsk äppelkaka och kaffe :) Så fick vi se bilder på lägenheten. Och shit så fräsch den var! 80kvm, med källare på 50 kvm. Nyrenoverad med super fräscht kök och badrum (Hörnbadkar!) haha. Inglasat uterum, med en liten trädgård. I ett radhus område, ca 2 mil utanför malmö. 1mil till Lund. Ja vet inte vad som skulle kunna vart bättre??

Så nu hoppas vi på jobb, men de ska nog inte va så mycke problem förhoppningsvis ;)

Kommentarer
Postat av: Lisen

MEN OJ VAD SER JAG?????????? Ni är så välkomna till Skåneland och ni kommer att stormtrivas här, misstänker att min kära dotter är överlycklig.

Jätteroligt Sandra jag håller tummar och tår för att det ordnar sej med jobb, ni får komma hit och käka men fan vet om jag inte låser barskåpet.

KUL KUL, då kanske snart man får se modren och fadren här nere också

Hälsa alla så gott, hoppas ni får en alldeles fantastisk Nyår, Hanna är väl snart på väg till Nynäs och skall hem och hälsa på nära och kära

KRAM LISEN PEETER OCH ALLA FYRBENTA

2009-12-29 @ 15:45:50
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: ellen

vad roligt sandra, vad glad jag blir för eran skull! :)

2010-01-02 @ 01:55:21
URL: http://suicideblonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0