Ja e schizo, ja har köpt julklapp till mej själv haha.

Haha ja va faaan vill man ha nått så :p
Nej men fan ja kände bara att ååh jag VILL, ja VILL, ja VILL ha!! Så jag beslöt mej för att gå och köpa västen. Men jag ska slå in den i ett fint paket och sen öppna på julafton. De känns lite mer som att man har fått den då :p haha 

Och nej.. jag är inte heeelt frisk hahah ;)

                                 
                Åh va jag tycker om den! Skiter totalt om någon skulle tycka att den va tvär ful, I LOVE IT! ^^

Kommentarer
Postat av: emelie

jag gillar västen starkt, om det är en sånn jag tror att det är har jag faktiskt funderat på att köpa en själv :)

2009-12-16 @ 15:17:15
URL: http://emelielowenberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0