Idolerna till Gotland.

Haha herregud trodde aldrig detta skulle hända MEJ. Men jag börjar känna mej som en tuggummi tuggande, halft hysterisk fjortis. Haha Erik och Calle från idol ska till ICA maxi imorgon och uppträda. Och jag (!?!) blev helt eld och lågor. 

            "JUUUUSSS Eriiiik kommer till ica maxi imoooorgon!!"
            "Va?"
            "Erik och Calle från idol kommer till ica maxi imorgon, kan vi åka och seee???"
            "Haha.. joo kan vi väl?"
            "Iiiiiiih... hahahah "

                        Haha ;)

               

Haha asså tänke bara tillägga att jag är INTE ett idol fan. Jag har nog endast sett audition och de två sista uttagningarna. Haha bara så ni VET.  haha ;) Men Erik måste jag faktiskt se han e helt sjuk den killen. Och jag är inte ute efter signering.. men bli inte förvånade om jag kommer hem med en.. hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehhm vill typ inte göra dej besviken eller så. Men det är dom utröstade idolerna som kommer till Ica Maxi skulle ja tro... Inte Erik och Calle. Men ja kan ju ha fel iof... för dom som har åkt ur nu är på "Sverige turné" eller va fan man nu ska kalla de hahaha

2009-12-07 @ 21:30:58
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0