Happy Birthday darling! :)

                       

Idag är det lucia och älsklingens födelsedag. Hela 21 fyller min gullunge :)
Jag gav han en trådlös Xbox 360 ratt, vilket han hade önskat sej. Han fick den klockan 3 imorse. Haha. Vi hade vart ute på Gute med Johnys kusin Filip, hans kompis Jocke, Jensa, och Johnys jobbkollega Jonas. haha de spelade först rockband. Sen skulle de sjunga Lips.. haha där spårade det. Herregud att man inte pinkade på sej. hahah. Nej jag hade jätte kul. Gute söög ju. Filip och Jocke är 90:or så de har inte fyllt 20 än. Så de fick bli Gute för denna gång :p Men de va kul ändå. Härliga grabbar :)

Så kom vi hem och jag och johny satt och snackade lite. Sen kom jag på att fan älskling du är 21 nu! Vill du ha din present? Vilket han ville. Så jag gick och hämtade ett litet paket. Och ursäktade att de tyvärr inte blev någon ratt som han önskat eftersom de inte gick att få tag på i affär och jag hade "råkat" glömt bort tiden, så jag inte hade fått den hem beställd i tid. 

I paketet hade jag lagt  en skattkarta. Som jag hade gjort av de hårda pappret som inslagningspapper är linat runt. Så hade jag bränt lite hål och kanterna så de skulle se ut som ett skatt karta. Så fick han leta efter sitt STORA paket. Vi kom nog i säng vid 5 :p

Idag har vi haft Johnys, mamma, pappa, syster, farmor, mormor och morfar här på fika :)
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0