Fredag <3

ÅÅhh så underbart äntligen är det fredag. Men fy fan va den går snabbt =/

Har ätit julbord idag med jobbet. Haha jäkla städtanter de är inte kloka haha. Mitt lilla gäng är så otroligt härliga och sköna. Iblands spårar de lite kanske hah men åh va jag älskar de damerna. Otroligt skön humor har de, haha :)

Nej FY FARAO så mätt jag var, herregud, jag va tvungen att ta pauser mellan tuggorna haha. Ursch va kämpigt de var.. Ne asså jag får inte i mej all mat. Jag lämnade kvar massa på tallriken. De känns så hemskt man va tusan ska man göra?? Och sen efterrätt på de. Haha ett under att jag kunde stå på benen.

Var en snabbis med juss, gick hem till henne efter jobbet så gick vi ut med hennes raggiga lilla tax molly.. haha vi bah sprang och gömmde oss bakom ett träd i parken. Och hunden börjar först titta sej runt, och när den fattat vart vi var så gick hon bara och nosa och typ sket i oss. Och där stod vi som två fån medans hon bara går förbi och slänger en blick på oss och bah "fan står ni där för?". Haha sjukt bitchig och envis liten tax.. haha men underbart go.
  

                     
                                                              Smygfoto he he.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0