Erik vann!

                                      

Yeeees!
Åh han är så värd de, han är så sjukt sjukt bra. Men frillan vetti tusan va ja tyckte om. De blev ju en lite coolare egen look, men ja vet inte endå ja gillade nästan ruffset lite mer. Men ne de nya va ju mycke tuffare till hans "rock look".

Men gud slutet va ju så fint när han först tog upp sin pappa på scen, sånt tycker jag är så fint. Sen tog han ju upp tjejen sin och sjöng för henne typ. Herregud nästan så man böla haha..  snart sitter jag väl och grinar till extrem home makeover också? :p 

Men GRATTIS Erik, hoppas du blir stor och skivan din blir grym, för då kommer jag köpa. ;)
Trodde aldrig jag skulle säga de om någon av idols deltagare.. haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0