Hamnplan virgin ;)

                                          
             
                    (Bilder ifrån hamnplan5.com)

Haha tog ut lillebror igår för att visa han krogen. Vi skulle ha lite förfest hemma hos oss, så ja sa att han och hans kompisar kunde komma mellan 8 och 9. Klockan 10 stod dom i dörren :p Förövrig var de bara Johny jag och Jensa. Och thims 4 kompisar.

Planen var väl att vi skulle först va här och sen ner till olearys där dom hade bartömmning. Däremot blev de inte så. Eftersom de blev lite sent. Så stack thim och hand kompisar ner till olearys vid 11. Jag johny och jensa va kvar en stund och när vi skulle gå så ringde thim och sa att dom bara tog kontanter på olearys och att en av deras kompisar tyckte de skulle dra till lillebror istället.

Jag är väldigt anti lillebror, de e inget festställe utan ett sitta och dricka ställe. Så jag bah Thim NOOOO...
Så jag fick gå ner och hämta dom på lillebror och ne ne ni kommer med mej ner till hamnplan!

Ska man ut för fördta gången vill man ju verkligen ut och ha kul och festa! Och de tycker ja inte man gör helt på lillebror. Så Vi drog ner till hamnplan.

De va riktigt kul igår var de :) Och de verkade som att Thim hade ritkigt kul han med. Han kom sen och bah: "Sandra tack för du drog oss ifrån lillebror och hit istället, jag har så jävla kul!" Va glad jag blev att höra de! :)

Haha sen fick Thim för sej att han skulle på efterfest för de kom någon kille som var lika gammal som johny (Johny kände till han när han var liten) Killen var jätte schysst men ja tyckte inte de skulle gå på efterfest.

För oftast SUGER efterfester, de e ju oftast ett sätt för killar att dra med några tjejer hem och försöka få till det. Vissa efterfester kan ju va roliga, men oftast är man ett litet gäng som mest bara sitter och snackar och dricker lite och lyssnar musik, inte speciellt mycke drag, Okej ska inte säga att alla e så,för vissa kan spåra. Men oftast så bah: Mm de här sög ju.

Sen var de mest för att grabbarna va rätt dragna och killen bodde på Gråbo. Vilket är en bit att gå och speciellt när man inte hittar istan. Thim vet inte ens vart Gråbo ligger.. Så skulle Thim och Jesper sova här sen. Sen har mamma vart lite orolig för att lillpojken skulle ut, Så ja tyckte de skulle dra med till donken och sen hem istället. Han fick ju välja va han skulle göra själv. Jag förstår ju att de lockar med efterfest när man är ute för första gången och redan är festtaggad.
Men tydligen fick inte killen ihop nå folk riktigt så de blev inte efterfest. ( YES! he..he)
Så jag fick hem pojkarna tryggt, vi sket i donken men de drog dit innan. Så jag bäddade åt dom så de bara kunde slänga sej i sängen. För ja VET hur skänt de är att bara kassta sej isäng efter en utekväll. '

Och de va exakt va de gjorde :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

oh tack oh tack för att du tog hand om Thim och Jesper ,litar alltid på dej ;) det var ju tur att inte spykråkan J var igång , du hade fullt opp endå eller?????????? puss puss mamsen

2009-12-21 @ 18:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0