Andra advent :)

Hjälp va tiden går fort! Redan andra advent helt sjukt..

Ja vad har jag haft för mej sen sist då?

Jo först och främst har jag ju vart halv döv i en vecka så tillslut gick jag till apoteket och köpte nått man skulle droppa i örat. Och de funkade helt utmärkt faktiskt!
Men va händer då dah? Jo jag blir halv blind i stället. Va fan e de för fel på mej och min kropp? :p  Jag satt i onsdags kväll och bah, va fan av de svider i ögat. Så ur med linsen och bort med sminket men hade fortfarande ont. De sved som att jag skulle haft ett riv sår i ögat och de bara tårades hela tiden. "Aja de går bort tills imorgon", Men NEJ de gjorde de inte! Jag kunde inte se alls, och gud va det rann tårar och sved gjorde det. Så jag fick stanna hemma. Kunde ju inte gå med en lins i ena ögat och de andra helt svullet och sönder tårat. I fredags var ögat mycket bättre men kände inte att jag vågade stoppa i en lins riktigt än, nu kändes de mer som att franskanterna var svullna och irriterade. Så jag tog en dag hemma för att vila ögat helt.

Jag hade egentligen bestämt att jag skulle va med juss på fredagen så jag trodde de skulle gå och skita sej. Men mot eftermiddagen såg och kändes mitt öga helt bra igen. Så testade att stoppa i en lins och allt verkade okej. Så de blev en liten kortis på stan emot kvällen och så åt vi lite mat tillsammans.

Johny skulle på julbord så han skulle va borta hela kvällen. Så jag och jusse bestämde oss för att gå ut bara hon och jag. Så vi var hemma hos mej och drack lite, sen gick vi till munken. Johny och hans kollegor var med där. Kul de va att va med juss igen! Bara hon och jag hela kvällen <3 Var ett bra tag sen vi va klokt så de va härligt.

Lördag blev en riktig bakis dag. Hahah. Juss sov över här, så vi gick till togkassan och köpte riktig bakis mat och så låg och såg på idolklipp från fredagen på tv:n med Johny.  Haha. Hela. Dagen.

Idag har vi handlat och tvättat. Vi ska ha en smal vecka. Vi ska bara käka kyckling och sallad. Typ. Får se hur trötta vi är på kyckling sen i slutet av veckan :p


Dagen rätt blev: Fullkornstortillas med currykyckling och massa grönt.


                  
                                                          Hahah Munkens dubbeltoa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0