1 december

De e helt sjukt de e första december! Jag ska banne mej se julkalendern ikväll!! haha

Fan allt går så sjukt fort. Men de känns som att man står still. Ja vet inte allt känns bara likadant. Varje vecka ser mer eller mindre lika dan ut och igår fick jag panik.
Jag är fan rädd för bli äldre. Jag vill inte bli äldre än så här, för sen rullar de bara på. Eller de gör de redan.
Men jag är bara så rädd att vakna upp och va 30 och bah: gud vart tog alla unga åren vägen där man skulle göra allt roligt??

Man känner nog mycke press för att många man känner till reser jorden runt och upplever så mycket och flyttar och hela kittet. Och själv sitter man HÄR!?

Visst vi har ju vart iväg lite. Vi har faktiskt vart i både Grekland och Turkiet i år. Och så tog vi ju en liten tripp i sommras och besökte städerna: Kalmar, Malmö, Helsingborg, Göteborg och Eksjö. Så var vi ju i stockholm i stadshuset nu för inte så länge sen och de va ju också lite upplevelse. Så jo visst har man gjort lite endå kankse. Men de e just de att vardagen kommer så snabbt. Och egentligen kan man aldrig undgå vardagen. Och de kan va bra de, annars känns de väl inge speciellt att göra något som skiljer sej från vardagen.
Men ibland kan den bara kännas så långtråkig...


Nu ska jag göra ett försök att baka bullar. Önska mej lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bulla... Bulla...Bulllaaaa!

Good Luck!

2009-12-01 @ 18:03:51
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0