Väx, VÄX sa ja!!

Jäkla hår.. de blir aldrig längre.. (Kan bero på att jag aldrig klipper de?)...Brukar dock klippa de själv med de hade kanske hade vart bättre att gå till någon professionell ..som omväxlingsskull.
Men ja vill ha långt nuuu. Va så trött på mitt hår i julas för de va så slitet så ja satte ju saxen i de och klippte de rakt av med axlarna.. började storgrina direkt efteråt.. Man lär sej av sina misstag va??
Fast mitt hår mår nog så mycket bättre, de ser tjockare och mycket hälsosammare ut. Så de va nog ett bra klipp... (haha..)

         

Va nästan tvungen att sätta i lite löshår (Som jag aldrig använt) och drömma lite igår kväll :p
Har inge smink ser därför lite "tom" ut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0