Vad har hänt här då?

Har vart lite sjuk och igår va de lite fullt upp så har inte orkat / hunnit skrivat nått.

Fredag..
I alla fal, i fredags va ja också hemma och sjuk. Men va såå uttråkad. Så jag skrev ut massa bilder och skrev brev till Farmor. Vilket jag skulle ha gjort för ett år sen! hu va ja skäms, men de har vart massa krångel med alla student och bal bilder sen har de bara inte blitt av. Men nu ett år senare har jag äntligen lagt brevet på posten med massa kort.
Jag städade också lite i fredags. Så de va nystädat när johny kom hem. Min hals är ännu HELT kass. Men som sagt jag har piggnat till i kroppen. Nacken e inte stel längre. Dock har ja inte ork. Skulle gå upp lite snabbt för vår trapp i trapphuset och höll på att DÖ! Så visst märker man att något inte stämmer helt i kroppen.

Johny lagade mat och jag gjorde smulpaj, sen kom johnys kompis johan över. Så dom spelade xbox mest hela kvällen.
Ja va ännu lite död i fredags så kände inte för att gå utanför huset.

                                                      MAT TIPS

               

Skit enkel och god mat! (Haha de e goare än va de ser ut :p )

Ingredienser
Schnitslar
Ris
krossad tomat
en halv gul lök
en vitlöksklyfta
lite oliv olja
salt och peppar

Stek bara schnitslarna, och koka riset.
Hacka löken och fräs det i en liten gryta, häller i de krossade tomaterna.
Pressa ner vitlöken och sen i med det andra!

Nam nam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0