Underbar 20 års dag :)

Åh vilken härlig dag <3

Först jobb i bara 3 timmar.. sen hem och ut isolen och njuta av den lilla sommaren som är kvar.
Sen kommer älsklingen hem med en jättefin bukett med 10 röda rosor!

Sen får jag presenter.. Och vilka presenter!
Fick en parfym från diesel "fuel for life" Luktar så vansinigt gott! Sen ett present kort på studio blå på en ansiktsbehandling. Och som att de inte var nog..! Så bah vid 6 ska vi va klara för då ska vi göra något!
Jag blir ju jätte nyfiken.. SÅKLART ;)
Först går vi upp på östercentrum, så jag kan inträda Systembolagets portar. De va som att kliva in i en helt ny värld! De va fjärillar och blommor överallt å allt va så vackert..  haha nej hu skojar. Men de va fasen lite pirrigt. Jag behövde egentligen inte ha något, men va tuvngen att köpa något ju, du vet ´för sakens skull ;) De e ju tradition!


Sen gick vi hem och duschade och lite. Sedan ledde älskling mej genom halva innerstaden och slutligen ner till stora torget och så stannade vi utanför "bolaget" (En resturang med jätte mysig uteservering i solen.) Så vänder han sej om och bah:
-"Jo nu är det så att jag har bokat bord här, så jag hoppas du är hungrig? "

Så satte vi oss vid ett mysigt bord i solen. Sen säger han:
-"Nu är det så att jag beställt trerätters. Så välj precis vad du vill! "

HUR underbar pojkvän har inte jag undrar jag bara?? ;)
Gud de va Sååååå gott så drack vi vin till. Sen gick vi hem och hade massage med olja och tände ljus. Hur mysigt som helst! va som hände efter de vet bara vi.. ;)



Helt underbart har allt vart!! Hade inte kunnat bli bättre på nått sätt! ^^ TACK älsklingför allt!!! Man har verkligen kännt sej bortskämd idag! :) Kommer ALLTID älska dej gubben <3

Och imorgon blir det födelsedagsfest och så blir jag firad av familjen :)


         
                                                   Presenterna! :)

            
                                <3 <3 <3 <3 <3 <3< <3 <3 <3 <3 <3

           
                                              Världens finaste <3

           

             

            
                               
            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregudars va du såg brun ut!!! Syns ikv stumpan! Kiss Kiss

2009-08-08 @ 11:37:43
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0