This shit is killing me!


Fan ja visste de! När ja vaknade imorse kunde jag knappt prata! Och vad min hals gjorde ont! Mina halsmandlar  känns  stora som fotbollar :( Och på de så får jag alltid så jäkla ont i nacken när ja blir förkyld eller sjuk. Eller mer stel typ.. Fattar bara inte hur de kommer sej, aldrig hört någon annan som får så.. =/
Så de blev till att sjuk anmäla sej.. suck..

Hatar att sitta hemma själv och va sjuk, så otroligt tråkigt! Hoppas ja mår bättre imorgon. Man förlorar ju så mycket på att va hemma :(


       
            

Men sen kommer den glada nyheten!
SKATTÅTERBEGÄRINGEN !! wiieee... haha åh va ja har längtat!!

Kommentarer
Postat av: Jenlen

strepsil heter den tabletten superbra..

usch lider med dig så trist att vara sjuk,fast positiva då uppskattar man ju verkligen att vara frisk :)



åhh va kul att du får tillbaks från skatten fick ja i början av sommarn för första gångenannars har ja fått den sent också hade nog hellre velat fått det nu ist,dom pengarna är borta sen länge..



jo men då är det här med nästan alla vet iaf vem alla är på ett sätt kul fast ändå trist.

Nää nu ska jag jobba vidare krya på dig återigen..

kramar



2009-08-12 @ 13:35:55
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0