Tappat suget..

Haha nej ja har vart väldigt lat med bloggandet. Har bara inte haft lust.
Men här kommer en snabb resumé:     



    Rocky hittade en låda under sängen som han flyttade in i.

      



Johny fick för sej att köpa vinter bil. Fråga mej inte varför.. när han redan har bra vinterbil.   
       

Sanna kom hem från USA så det blev fest och utgång till Munken i fredags.
      


Använde mina presentkort på bodyshop och inhandlade krämer. Tänker få bukt på min hy.      
       

Tips! Jätte bra krämer för fet hy, funkade fin fint på min blanka hy. Så ja rekomenderar :)

Älskling och jag åkte ut till lummelunda och skulle titta lite i lördags. Va fruktansvärt bakis, och vattenhjulet kosta en 10 var. Vi hade inge kontant, men fick i alla fall se vattenledningen till hjulet. Haha. Åkte sen ut till Lickershamn för vi tänkte fika. Men fiket va stängt. Blev en korv på Ica Maxi.  
           

Hyrde film på lördag kväll. Seven pounds och slumdog millionaire.
        

Tips! Slumdog millionaire, JÄTTE BRA film!! Seven Pounds, är väldigt rörigt till sista kvarten då man fattar allt och DÅ är den bra, men innan.. lite rörig.


Grillade Marschmellows (Kommer aldrig lära mej stava skiten) med Hanna, Sanna, Juss och Lilian igår.     
            



Hitta en mysko annons i tidningen idag:                               
      



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haaa vilken rolig annons, de va jag som sökte kille 20,så billigt som möjligt. nee men jag tänkte länge på vad den egentligen handlar om ??? hmm

2009-08-26 @ 09:32:59
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: Johan

Kanon annons där har dom verkligen tänkt till där..?? Seven Pounds är lite klurig tycker jag men den var bra! och Slumdog millionarie är grym, såg den i sthlm på vår inte så roliga dagen-efter-inställd-metallica dag...o de va väl tur då att den va grym!

2009-08-26 @ 17:53:39
Postat av: mamsen

hej du

jag är oxå kass på att stava sådana ord med sch,men du en stubbharv skulle sitta fint i mitt yrke ;)

pussokram mamsen

2009-08-26 @ 19:30:10
URL: http://hhhh
Postat av: sandra

Haha jo mysko annons kan man säga :p Jo Seven Pounds va bra, men de tog sån tid innan man kom in klokt i filmen tyckte ja. Va lite svårt att hänga med i början.

Jo den tyckte ja va riktigt bra! ^^



Mammsen, va sjutton är en stubbharv? SAKNAR DEJ <3

2009-08-30 @ 21:27:34
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0