Sandras favoriter!

Nu går vi mot höst. Finns inte tvekan om saken. Sommaren är tyvärr över och snabbt gick de. MEN härliga höstkollektionerna rullar in. Och framförallt HÖST SKOR! :D

De här är mina favoriter just nu: 

 
   
1. 549:-
2. 599:-
3. 599:-
4. 499:-
5: 499:-

    

1. 399:-
2. 349:-
3. 399:-
4. 349:-


Vill ha varenda en! Älskar alla ifrån din sko! Helt underbara. Men 5:an hade stått på min sko hylla OM de inte vore så otroligt hög klack. Skulle ändå vilja kunna ha dom lite till vardags. 1 och 2 ska jag kika närmare på, väldigt snygga! ^^
H&M's 1:an funderar jag stark över att inskaffa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag kan göra de, men de allra bästa en chef tycker är att komma in själv med en CV i handen och se glad ut.

Men jag tippsar honom =)

2009-08-31 @ 20:06:19
URL: janhttp://jannnicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0