Saker Sandra Saknar.

Stod och sminkade av mej när jag kom och tänka på vissa saker..



Fan va jag kan sakna..

.. Att ha ett eget rum, ett eget kryp in där man kan stänga dörren och därmed stängt ute hela världen.

.. Att träffa mina vänner dagligen. Fan vilken sammanhållning man hade när man gick i skolan. Att se sina vänner varje dag och skratta med dom. De är underskattat. Man träffas inte lika ofta nu när man jobbar allihop :(

.. Att alltid veta vad man ska göra här näst. Framtiden kan va rätt skrämmande ibland. Vad kommer jag va om ett år? Kommer jag va i Malmö och plugga till Förskolelärare? Eller blev de inte av, kommer jag sitta på ön i samma lägenhet som nu? Samtidigt som det är lite läskigt är det ju så klart väldigt roligt. Men sakna de där.. "Ah nästa år börjar jag.."

.. Att bo ute på landet. De är JÄVLIGT skönt att bo istan. Men dock har man inte skrikande grannar klockan 12 på natten på landet. Eller att ut och gå helt osminkad och ful och ingen ser en.

.. Att ha sin familj och framför allt lillebror nära. Va man kan sakna att inte träffa dom så ofta! Och lillebror du ska veta vad jag saknar dej! Att inte kunna sitta uppe hela nätter och bara garva ässet av sej på gamla repriser som Family guy, The simpsons och framförallt South park <3

           

NU blir det kudden!! :)

Kommentarer
Postat av: Broshan

saknar di me syrran! alltigt lika roligt när du är hemma, syns på lördag! (A)

2009-08-06 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0