Oj oj oj..!

Har vart helt slut idag.. och alla andra också haha.

De va ritkigt lyckat igår. Först när vi kom ut till klinte så fixade vi massa med att ställa i ordning bord och stolar och så. Så blev jag firad lite snabbt av familjen. Och vet ni va jag fick?? Mobilen jag så gärna ville ha! Va blev så himmla glad så ja fick sjutton tårar i ögonen, va nästan helt skakig. Ja behövde verkligen en ny mobil, och den här är så underbar! Sjukt grym mobil. TACK MIN UNDERBARA FAMILJ!!! <3 <3 <3

Sen åkte mamma och pappa iväg, och vi började fixa i ordning oss :)
Först när folk kom fick dom lite bål som älsklingen blandade till, som betod av:

Hallonsoda
Fruktsoda
Outspädd flädersaft och hallon/björnbär
Vodka
Frysta hallon
Is


Ja tyckte den va ritkigt god! Smakade inge sprit alls. Så den rekomenderar jag!

Sen åt vi mat, Johny grillade klycklingfilé och jag hade gjort potatisgratäng. Mikaela hade hackat sallad ;)
Johny höll tal, gullunge <3 så hurrade dom för mej allihop :p
Efter maten var många sugna på att hoppa i poolerna så vi gjorde de. Eller killarna hoppade i väldigt fort, mendans tjejerna ville se lite present öppning. Fick jättefina presenter av alla!! Så dom är ja jätttetacksam för!!

Sen va de partta hela kvällen. Folk badade nog mer eller mindre hela kvällen och hoppade mellan Jacuzzin och poolen. Va jätte roligt ! och de verkade som att folk tyckte detsamma :) Festen fortsatte hela natten, vet inte hur länge folk ännu va uppe. jag gav upp vid lite fter 3. Då va det inte så jätte många kvar, mest johnys pojkar och jusse :p

Men dagen efter fick vi sota för vårt alkoholintag, på morgonen hittade man folk sovandes lite överallt. Och köket ska vi inte tala om hur de såg ut! Jag vakande vid halv tio,förvånadsvärt pigg och kunde bara inte somna om, så ja började städa. va klar vid ungefär 11. Då såg de i alla fall rätt hyfsat ut till mamma och pappa kom hem. Va lite disk kvar.
Sen har vi bara suttit och degat hela dagen vi som sovde kvar. Haha
nej de va lyckat fastän de va en liten tvist där mellan mej och äskling, men de va inget, Ja blir bara lite argsint med arkohol iblodet. Och han hade lite väl mycke alkohol i blodet. haha men de löste sej som alltid :)


Kameran min är död efter igår och har inte hunnit ladda så bilder kommer nog imorgon! ;)


             
                             Min underbara fina nya mobil! :)


Kommentarer
Postat av: Ella

jag håller helt och hållet me, för kvällen va verkligen lyckad :D pussar

2009-08-09 @ 22:29:55
Postat av: Anonym

Hej, allt bra? :) snart är sommaren slut.. tyvärr :( ska vi följa varandra på blogglovin förrästen? kram sandra ♥



http://littlesandra.blogg.se

2009-08-10 @ 09:49:50
Postat av: jenny

lät som en kanon trevligfest kul att dufick det du ville också..



Min helg va bra,lite fest på fredagen sen låg på sjön o sola i lördags o igår lek o bus med min lille kusin som av hemma o hälsa på så va en toppenhelg,lite av varje..



hoppas din dag blir bra..kram

2009-08-10 @ 13:13:47
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: lagt till dig nu :)

(prenumerant 2 )



http://littlesandra.blogg.se

2009-08-10 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0