Och här ligger jag död och blind..

Asså va e de för fel på mitt immunförsvar??  Försjutton gubbar igång och gör ert jobb,!!

Va oc jobbade igår, kände att "nu måste ja fan kunna jobba, visst har ännu ont i halsen och trött i kroppen, men va sjutton de går väl ändå?! "

NÄ de gjorde de inte!! Eller gårdagen kändes jätte bra, kände väl att kroppen inte va helt som den skulle, men gick bra hela dagen. Vaknade i morse och va helt slut i kroppen! Stel som fan och halsen är lika svullen. Dock verkar de som ja fått någon liten inflamation eller nått i ögat också. DUmma jag använder ju linser JÄMT fast man absolut inte ska när man är sjuk. Men va ska ja göra då.. har inga glasögon. Eller dom gick sönder för ett tag sen, och de har inte blitt av att köpa nya.

SÅ nu ligger jag här i sängen helt död i kroppen och halv blind. ( Kör utan linser idag, och världen är väldigt "luddig")
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0