Näää äää..!

... Sova kanske?
Min klocka är grym på att springa iväg med tiden! Dock är jag dåligt på att springa ifatt den..

Nej natti natt! Får se va morgondagen har att erbjuda.. Jobb kanske? Man kan ju alltid hoppas. Mitt jobb verkar också springa iväg =/ Jävla nerdragningar! Nej får ta och knacka dörr snart, ska va envis som ett jehovas vittne när jag ska ut och söka jobb!

Nån måste väl vilja ha mej? Jag kan ju massa saker och de ja inte kan, kan ja bannemej lära mej!!

Puss o godnatt :)



Lycka till imorgon på banken Jannicke!! 


                  
                  Söt som socker* Nästa helg ska vi ta igen!! :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Tyvär så fick jag inget lån den gången, men jag har nya tips. så snart så =)

MEN DUUU.

Sök på mitt jobb. jag slutar ju snart och du tjänar bra kosing på all OB.

Ett tips bara =)

2009-08-31 @ 09:34:20
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0