Mys med Hanna <3

Jobbet gick rätt snabbt idag. Men hu att kliva upp imorse! Älskling va ju ledig han så han låg och snarkade högt isängen när jag kämpade för att bara få ut stortån utanför täcket. Brr kallt som fan har vi på morognen också. Vi har ju öppnat 2 fönstrar och gjort "fönsterbågar" med nät i till katterna och oss. Så vi ska få lite luft utan att dom smiter ut.

I alla fall gick jobbet rätt smidigt. Så när jag kommer hem fräschade jag till mej lite och drog på stan för att möta upp Hanna <3
Älskling har tydligen haft massa hemligheter för sej idag. Undrar om de har med min 20-årsdag att göra? haha ;)

Vi köpte sallad på ICA maxi och hyrde film Twilight och köpte godis.
Älsklingen åkte till sin kusin sen hade vi mys bara ja och hanna ^^

Mitt hår fick sej en uppfräschning med lite blondering, (Bara för att ljusa upp de lite) Hanna gjorde ett jättebra jobb och jag är nöjd :) Sen spelade vi Wii och såg film. Avslutade med några sex and the city avsnitt :)
Jättehärlig kväll <3 Vännen min du är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0