Jag är SÅ nöjd!

Med min fina mobil!! Och alla andra fina presenter så klart!

Men min fina mobil är helt underbar. Bra kamera och GRYMT ljud! Laddade ner gratis filmer till mobilen igår och låg och tittade lite. Sweet.. De finns GPS.. Direkt väg till You tube. Snabb uppkoppling! Massa spel med "rörelsekänning". Tror de finns stegräknare men har inte ritkigt förstått den. och 8,1 mp kameran så klart ;) jätte bra blixt för en gångs skull! Sen massa annat ja inte helt hunnit kolla igenom än.. :) Underbar mobil. Funderar ni på att köpa så KÖP! Jag älskar den! <3

Tänkte lägga upp lite bilder på de jag fick av alla vännerna :)

    
                Fick bullar och en middag av lilian! :)

      
"Skönhetsbibeln" Av linn, Johan och Ellen. Jätte kul och fin(!) bok, med massa jätte bra skönhets tips. älskar den ! :)

      
                       En söt liten blomma av Jonas

   
 Öronhängena från Johan, Linn och Ellen. Halsband från Pontus och Patrik. Jättefina! :)

         
Haha twisten är typ uppäten men ändå ;) Jätte fina glas!! Från Emma och Emelie!

   
Silver shampoo och presentkort på 300:- på kroppshälsan ( Clarion Hotel ) i Visby. Från Juss, Jusse, Hanna och Mikaela. <3

Så fick ja en jätte söt klänning  från Vila av johanna! Dock är ja som ett barn och måste använda saker ja fått på en gång, så ja råkade få en fläk på den igår. Så den tar jag kort på en annan dag. Men jätte fin va den! I ljus ljus rosa i tunn bomull :)


TACK SÅ JÄTTE MYCKET ALLIHOP!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0