Funderingar..

Fan de känns som att alla har en plan, alla vet lite va dom ska göra. Och även om dom inte vet helt, så gör dom bara saker ändå. De e de ja har svårt för.. att "bara göra det"..

Jag vill plugga, men ja tänker så mycket kring de. 3,5 år tycker jag är jätte mycket. Visst ja kommer vinna på det i längden. Men endå. De är ett par år. De e väl lite de där med att flytta också. Helt ny stad med nytt folk man inte känner. De ser man egentligen fram emot. De ska bli kul. Men OM man inte tycker om det då? OM man inte känner sej hemma och trivs. Då kommer man ändå va fast där i 3,5 år på grund av en utbildning.

Visst man kan avsluta den eller ta ett break. Men ja vill ju göra de klart på en gång. Ja vill ju inte plugga ett par månader och sen bah.. neee de här va nog inget för mej. De e de ja är rädd för att känna också. Har jag valt rätt utbildning?

Sen är det de där med lånet. Att ta ett så stort jäkla lån. självklart ska ja försöka hitta ett jobb så man kan få lite inkomst. Men om man nu får ett jobb. Tänk om de blir för mycket jobb? de är ju pluggandet jag vill fokusera på, så jobbet får ju absolut inte gå före eller stjäla tid i från pluggandet.

Ja vet ja tänker för mycket. Men ja tycker ändå de är värt att tänka på.
Jag vill plugga och jag vill flytta.. sen tror jag allt ordnar sej då.

     


Kommentarer
Postat av: Ella

men gud kvinna! du tänker waaaaay too much ;P

2009-08-19 @ 16:46:16
Postat av: Anonym

Min morbror sa något till mig.

: Du ska inte göra något du tvekar på. utan du ska vara 100% säker,annars är det inget du vill eller kommer brinna för.

jag tror på det.

Visst kommer det blli jobbigt med en ny stad och nytt folk, men jag kommer va så uppe i skolan så jag tror inte jag märker något.

Johan min skulle följa med om han inte var så nära sin gesäll. Men de är ju bara 4 dagar i veckan =) de fixa vi :d

2009-08-20 @ 09:21:43
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

sandra va har hänt?! :O du har ju inte skrivit nått på en vecka snart! börjar bli lite orolig....

2009-08-25 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0