Em.. jo nu va de så här...

..Att när jag skule plocka fram Wii:et idag ville de inte funka helt.. Eller kontrollen ville inte.. Pekhanden kom inte fram på skärmen. Ja började fundera på va sjutton som va fel. Jag bytte batteri, drog i och ur sladden. Men tillslut fick ja syn på va felet va...

..Kabeln till "rörelse sensorn" som sitter ovanpå tv:n... var massa gnagar hål på... Tydligen har vi jävligt stora och ludna råttor i vår lägenhet. Jag misstänker stark Tyson. För någon vecka sedan hade han suttit och gnaggat på strömkabeln till min mobilladdare... vilken ännu satt i kontakten.. Jäkla smarto, han fick så klart en stöt och pep till och va fort som fan borta. Då tror man ju dom borde ha lärt sej att inte gnaga på sladdar?? Hm NE så smarta djur har inte vi tyvärr. Så kabeln va helt uppgnagad. inte undra på att kontrollen inte funka som den skulle.

Jahapp de va bara iväg till elgiganten och se om dom hade nått... SÅ MAMMA OCH PAPPA VI HAR KÖPT EN NY SENSOR TILL ER..!! ( haha för ni lär nog märka att den är utbytt :p ) Men de här är faktiskt sladdlös! Aha ! inte illa va? ;)

          
                                                         Ta daaa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0