Bilderna från 20 års festen :)

     
VI började som sagt med lite mat. Älskling höll tal så här står alla och hurrar.. haha och jag kunde inte låta bli att ta kort :p

         
                                           Goa Ellen och jag

Efter middagen blev de som sagt present öppning. Sen irekt ner i plurret så de blev ett litet glapp där utan bilder..

       

      
                                  Söta mikaela, Jag och "lille"bror :)

    

   
                                                  Söta Lilian och jag

   
               Juss, jusse, hanna, och lillebror.. ( Thiiim va ser ja?!? )
 
    
                                       Älskling och jag <3

               
                                       Haha jag, Juss och Lilian <3

    
                             Juss, Johanna, Mikaela och jag <3

       
                   Haha hemskt va pontus ser chokad ut och patrik fnissig :p

               
                                             Jag och mikaela <3

   
                                           Haha dårar.. ;)

 
              
    
                                         Jag och Ellen <3

    
                                     Klunkar'n ;D   (Lilian)

     
                                   Mikaela, Johny och Johanna :)

   
                                            Jag och Emelie<3




DAGEN EFTER...

    
              Haha älskling va trött han!

 
                                    Pontus var ju klokrenast! ;)


      
         Haha finns de hjärterum finns de stjärterum. Johan, Jonas och Ellen ;)

  

  
       ..Och så här såg vi alla ut resten av dagen... Patrik, Johan och Johny :)
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha ja shit vilken fest de va! :D

2009-08-10 @ 18:43:16
Postat av: Ellen

Haha shit va kul de va tills jag dekade!

Men gud va vilka roliga bilder du fick till :P

Vi måste ses snart sötnos<3

2009-08-14 @ 21:21:10
URL: http://enellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0