Vilken härlig dag!


                        

Vilket underbart väder de har vart idag! Hela dagen har vart så skön. Började dock inte så bra.
Va så FRUKTANSVÄRT trött imorse så jag fick rulla ur sängen, snudd på att jag somna om på golvet, fick tejpa upp ögonlocken och binda fast mej istolen. Inte riktigt kanske. Men de kändes Ta Mej Fan så! HU! Blev sen också så älsklingen min skjutsade mej till jobbet. Jag cyklar annaras på min blå fara ( kärringcykel ).

Men dagen blev bättre! Jag slöt vid halv 11 och gick en skön solpromenad hem. Sen åt jag lite och träffade upp Lilian och Viktor. Viktor dissade oss sen för Ville. Så jag och Lilian gick ner till hamnen. Efter ett BRA tag. Kom äntligen allas vår Juss. Så åt vi glass på glassbaren. Mmmm salt lakrits <3
Vi gick satte oss sen uppe vid donken och värmade oss i solen på muren. ( Juss rökdödade nästan en bebis ) . Sen tog vi oss en tur med taxen Molly ,( i alla fall jag och Lilian) innan jag drog hem. Hämtade upp lite mat vid pasta vagnen, only 25 riksdaler (Nice!) Sen tog jag och älsklingen en lång powerwalk kring ringmuren.. myy good NOLL kondis.

Min Älskade Hanna ringde ikväll, de är så jäävla roligt att prata med dej gumman!
Sen ringde min Älskade Mikaela, (dock lite smått påverkad ; ) .. )  Så himmla härligt att prata med dej vännen!!
Jag saknar er tösar så de svida i hjärteroten. Ni är så underbara så de finns inte. åh ni fattar inte hur mycket jag saknar er! Att ha vänner som er, gör en så jävla lycklig <3

           
                                                    Och SAKNADE!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

My dear! :)

Vilken fin blogg, nu kommer du ha en till läsare varje dag ;D haha

Tack för en jättemysig dag love <3

2009-04-02 @ 00:07:33
Postat av: Sandra

Haha va gullig du är! :D Tack själv gumman!! De va verkligen en härlig dag! Puss <3

2009-04-02 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0