Hemma.

Just nu sitter jag hemma i Klinte och äter frukost med mor och far. Anlände igår kvälls med mina små kissemissar.
De har gått riktigt bra med dom och de andra djuren här faktiskt, visst ser dom ut som fluffiga kutryggade hårbollar varje gång en hund kommer i närheten men det går bra :)

Älsklingen är just nu påväg till Elmia, kommer hem på Söndag kväll. Vet inte när vi var ifrån varann så länge sist. Men de ska nog gå bra ;)

Hanna jag saknar dej så mycket!! Ska köpa mej en gummibåt och ro till dej om jag måste <3
Men jag ska komma någon helg, de ska jag! =) Och vi ska roadtrippa i sommar du och jag!!

Har jobbat hela 8 timmar nu hela veckan,( plånboken JUBLAR! ) Men MY GOD va trött ja har vart, är inte van att jobba så många timmar.  Haha i onsdags tog jag ID kort på jobbet haha nu är jag legitimerad städkärring. Igår var jag dock och skulle fixa pass, mitt går ju ut precis lagom tills vi ska åka suck.. Skit trevlig polispersonal må jag säga! De va en jätte gullig tjej satt där bakom disken, fick ta om kortet flera gånger och hon bara skrattade. Konstigt nog blev mitt ena öga ljusare än det andra på nästan alla kort. Hon bah:" Men gud hur kan de bli så här?! Har du olika färg på ögonen?? Nehe men va konstig (skratt),  vill du ta om igen?"  Hörde bara suckarna bakom mej, så jag bah nej de får duga.

           
                                                      (Ror till Hanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0