SNART SMÄLLER DET!!


Kreta om.. 5 dar!!
Hård träning och fasta gäller för tillfället. Magmusklerna får lite träning varje dag nu mera, och jag har hårt gått in för "inge småät mellan måltider", Äter endast Frukost, lunch, middag och en banan. INGET däremellan, försöker dra ner på maten också och äter lite mindre matdosar. Försöker ut och gå men de är inte alltid de vill sej.
Måste dock erkänna att midjemåttet har minskat, till min stora förtjusning! Tycker dock de inte syns något, men TA mej fan så är byxorna betydligt lättare att knäppa, (NICE!!)

För övrig händer det väl inte mycket, jobbar och står i. Idag la jag mej och solade, har nu fått en snygg "precis här sitter BH:n "-bränna. Rygg ska solas imorgon :) måste försteka, kan inte komma ner som en bländande vit svenne. Steeeeek!

HUUUR underbart är det inte med alla lediga dagar?? Kort vecka igen ;) Niiiice! Älskling och jag funderar på en tripp till lummelunda grottorna på fredag, mysigt ^^

Mikaela min fina vän, du ska veta att du är saknad, kom hem snart ! <3
Sanna se för fan till att INTE få svinflänsan där nere i staterna! Är så glad att du kommer hem igen i Augusti! ^^



"Frustration i sinne, du snart blott ett minne."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0