Se vad som kom med posten!

                              

När jag kommer hem från jobbet kollar jag alltid brevlådan, fastän  det bara är reklam eller till johny. Men idag låg det post i brevlådan till MEJ!! Gjorde adressändring förra veckan typ och nu är jag tydligen registrerad :)

Detta fanns i postlådan till mej:
Först och främst hade min tröja kommit :D
Sen mina efterlängtade linser, har HELT slut på dom!!
Och sen en Adressändingslapp från Mikaela och Martin, dom har också ändrat adress.

Va dock lite besviken på tröjan, trodde den skulle sitta mycket lösare, den va nästan tajt, men jag har dratt i den lite och har stoppat den full med feta kuddar för uttöjning ;) Vilket ser ut att funka! ^^

Efter jag kommit hem från jobbet fick jag sån lust att gå en runda, på med träningsbyxor och i med hörlurarna sen vart de power walk! Dock gick jag inte runt hela ringmuren, gick från österport till Almedalen och sen hem. Men kändes dock riktigt skönt! Mindre än 5 veckor kvar till Kreta, HÄR ska tränas!! ;)

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0