Lilian.

             
Vi gick upp rätt tidigt eftersom solen sken så fint in genom fönstret.
Johny höll på med sin bil nästan hela dagen, bytte till sommardäck, målade någon bromsgrej och städade bilden lite.
Själv satte jag mej en stund och målade i solen och väntade på att Lilian skulle höra av sej. Hon skulle fika med sin bror först och sen skulle vi ses.
Till slut så träffades vi vid wedins och så gick vi upp till Öster. Hennes bror Frank skulle träffa sin kompis där.

Jag gick snabbt och lämnade tillbaka en kjol på hm. Har haft så svårt att bestämma mej om den. Men vi får se, den kankse kommer tillbaka till min garderob ändå.
Frank och hans kompis undra om vi ville hänga med till glassbaren. Jag va inte alls sugen på glass men vi hängde med ändå. Nere vid glassbaren träffade jag Emelie och Emma. Glada var dom båda två, men vem kan låta bli att inte va de när de e så fint väder? =)
Sen gick Frank till båten och jag och Lilian gick till almedalen och satte oss. Och gud så skönt de va där i solen!

Vi pratade ut en massa, eller jag pratade ut.
Har väl känt att de inte vart så bra mellan oss, men ja hoppas verkligen det blir de nu och vi börjar om lite på nytt.
Du vet i alla fall allt som jag känt, och jag hoppas du kan förlåta, de har jag.
Vill så gärna att vi ska bli närmare vänner du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0