Helgen i Stockholm.

..var underbar!
Älsklingen skjutsade ner mej till båten på lördag morgonen, som sen gick vid klockan 07:05.
En 3 timmars båtresa på morgonen är HEMSK! Nog på de va båten helt fullpackad. Jag gick och köpte mej en vilstol, visst jag hade väl kunnat satt mej i en ändå, men jag ville ha min egen plats kände jag.
Sen va de bussen, slumrade till rätt snabbt och vips va jag i Stockholm, och där träffar jag min UNDARBARA Hanna.
Dagen blev helt underbar, vi gick först och tog oss en bit på pizzahut sen gick vi och shoppade i flera timmar. Vi tog en fika iform av en jätte brownie med vaniljglass i gallerian. MUMS! När vi va klara med stan tog vi T-banan hem till Hanna. Vi köpte oss lite mat och väl hemma lagade vi as go mat som bestod av fläskkottlet och potatisgratäng men såås. Nam Nam! Haha sen blev de vin pimpling!!.. haha jaa sen blev de lite suddigt... ;)

Söndagen. haha vilken morgon att vakna till va Hanna? ;) Vi va väl lite sega båda två hela söndagen, och illa mådde vi!
Mitt illamående förvann som tur var lagom tills jag skulle åka med båt bussen. Sen va de båt. Igen. 16:30.gick den. Gick faktiskt rätt snabbt, men gud va de gungade emot slutet! Vid halv 8 steg jag iland på min lilla Ö igen. Skönt de kan va att komma hem! Jag var helt slut!
Älsklingen min hade städat hela lägenheten, va glad man blir när man kommer hem till sånt!
Somnade som en stock sen på kvällen :)

Hanna, VA jag älskar dej min vän! <3

 
                                                          

Kommentarer
Postat av: H.

O jag ÄLSKAR dej!! Sakna di som fan:(

2009-04-22 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0